Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: erpub.chnpu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/6846
Назва: Хорова школа Джавіда Кудусова у контексті формування визначальних професійних компетентностей майбутніх музикантів-педагогів
Автори: Мартинюк, Тетяна Володимирівна
Ключові слова: хорова школа
художній світогляд
виконавський стиль
музична інтерпретація
професійні компетенції
Дата публікації: 2017
Видавництво: Професійна освіта: методологія, теорія та технології
Бібліографічний опис: Мартинюк Т. В. Хорова школа Джавіда Кудусова у контексті формування визначальних професійних компетентностей майбутніх музикантів-педагогів. Професійна освіта: методологія, теорія та технології. 2017. Вип. 5(1). С. 159-168.
Короткий огляд (реферат): У статті висвітлюється педагогічна парадигма хорової школи Джавіда Кудусова у контексті компетентнісного підходу у сучасній музичній освіті. Розкривається художняестетика диригента у її нерозривних зв’язках з традиціяминаціональної музичної культури і в проекції на формуванняпрофесійно-значущих рис особистості студентів мистецькихспеціальностей. Розвиток музично-виконавської культури майбутнього керівника хорового колективу осмислюється як інтегрована багатоскладова якість, що визначає змістовну наповненість диригентської педагогіки Д. Кудусова. Окреслюється вплив етнорегіональних історичних та соціокультурних чинників на визначення змісту особистісно-зорієнтованої системи навчання.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): erpub.chnpu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/6846
Розташовується у зібраннях:Авторські публікації дослідників



Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.