Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
erpub.chnpu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/6849
Назва: | Художня естетика та педагогічні принципи Миколи Лисенка в контексті становлення національної моделі музичної освіти |
Автори: | Мартинюк, Тетяна Володимирівна |
Ключові слова: | національна музична культура й освіта національний музичний стиль національна самосвідомість морально-естетична культура особистості |
Дата публікації: | 2016 |
Видавництво: | Педагогічна освіта: теорія і практика |
Бібліографічний опис: | Мартинюк Т. В. Художня естетика та педагогічні принципи Миколи Лисенка в контексті становлення національної моделі музичної освіти. Педагогічна освіта: теорія і практика. 2016. Вип. 20(2). С. 111-115. |
Короткий огляд (реферат): | Стаття присвячена висвітленню засад розвитку культуротвірних процесів етнічного спрямування у музичному мистецтві другої половини XIX – XX століть у контексті актуальних проблем розвитку національної музичної культури. Аналізуються етапи становлення художньо–естетичного світогляду і музично-виконавської діяльності М.В. Лисенка в їхній проекції на формування національної моделі музичної освіти. |
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | erpub.chnpu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/6849 |
Розташовується у зібраннях: | Авторські публікації дослідників |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
Художня естетика та педагогічні принципи Миколи Лисенка в контексті становлення національної моделі музичної освіти.pdf | 138,66 kB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.