Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: erpub.chnpu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/6886
Назва: Застосування проектної технології у процесі вивчення лінгводисциплін у початковій школі
Автори: Ігнатова, К. В.
Погасій, І. О.
Мамчич, Олена Борисівна
Ключові слова: проектування
проектна технологія
навчальний проект
майбутні вчителі початкової школи
Дата публікації: 2018
Видавництво: Український психолого-педагогічний науковий збірник
Бібліографічний опис: Ігнатова К. В., Погасій І. О., Мамчич О. Б. Застосування проектної технології у процесі вивчення лінгводисциплін у початковій школі. Український психолого-педагогічний науковий збірник. 2018. №15. С. 137-142.
Короткий огляд (реферат): Статтю присвячено вивченню актуального питання – використання проектної технології у початковій школі в умовах реформування та оновлення змісту освіти. На основі аналізу досвіду зарубіжних і вітчизняних науковців проаналізовано сутність понять «проектування», «проектна технологія». Розкрито особливості застосування проектних технологій у навчальному процесі майбутніми вчителями початкової школи. Експериментально досліджено стан підготовленості майбутніх вчителів початкової школи до використання проектної технології в умовах інноваційного освітнього процесу.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): erpub.chnpu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/6886
Розташовується у зібраннях:Авторські публікації дослідників



Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.