Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: erpub.chnpu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/705
Назва: Використання елементів арт-терапії у зображувальній діяльності дошкільників
Автори: Силко, Роман Миколайович
Грушко, А. П.
Ключові слова: арт-терапія
креативність
релаксація
зображувальна діяльність
самовираження
Дата публікації: 2017
Видавництво: Вісник Чернігівського національного педагогічного університету імені Т. Г. Шевченка
Бібліографічний опис: Силко Р. М., Грушко А. П. Використання елементів арт-терапії у зображувальній діяльності дошкільників. Вісник Чернігівського національного педагогічного університету імені Т. Г. Шевченка / Чернігівський національний педагогічний університет імені Т. Г. Шевченка. Чернігів : ЧНПУ, 2017. Вип. 142. С. 167–170.
Короткий огляд (реферат): Розглянуто можливості використання арт-терапії у зображувальній діяльності дітей дошкільного віку. Проаналізовано особливості арт-терапевтичного методу у призмі виховного процесу у ДНЗ. Показано шляхи використання арт-терапевтичного підходу до зображувальної діяльності дітей. Зокрема подано та проаналізовано основні фактори організації навчально-виховного процесу, структуру занять, матеріали та художні техніки. Обґрунтовано ефективність арт-терапевтичного методу для творчого розвитку дітей, їх психоемоційної сфери.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): erpub.chnpu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/705
Розташовується у зібраннях:Авторські публікації дослідників

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
39.pdf433.4 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.