Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
erpub.chnpu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/7052
Назва: | Ґендерна проблема на уроках історії у старшій школі |
Автори: | Гринь, Олена Володимирівна |
Ключові слова: | гендерна проблема уроки історії у старшій школі |
Дата публікації: | 2020 |
Видавництво: | Матеріали ХІІІ обласної науково-практичної конференції |
Бібліографічний опис: | Гринь О. В. Ґендерна проблема на уроках історії у старшій школі. Жінки Чернігівщини: історія і сучасність. Жінка в умовах сучасної реальності : самоідентифікація і перспективи. Матеріали ХІІІ обласної науково-практичної конференції, (Чернігів, 25 листопада 2020 р.); за заг. ред. І.В.Дорожкіної. Чернігів : ПАТ «Поліграфічно-видавничий комплекс «Десна», 2020. – С. 74-77. |
Короткий огляд (реферат): | Процеси, які тривають в сучасній українській освіті, зокрема, включення до європейського освітнього простору, зумовлюють необхідність посилення уваги до гендерного виховання. Розуміння проявів тендерної нерівності та її наслідків є важливим для становлення демократичного громадянського суспільства. |
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | erpub.chnpu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/7052 |
Розташовується у зібраннях: | Авторські публікації дослідників |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
Ґендерна проблема на уроках історії у старшій школі.pdf | 56.46 kB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.