Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
erpub.chnpu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/7207
Повний запис метаданих
Поле DC | Значення | Мова |
---|---|---|
dc.contributor.author | Тютюнник, Олена Миколаївна | - |
dc.date.accessioned | 2021-04-09T06:52:47Z | - |
dc.date.available | 2021-04-09T06:52:47Z | - |
dc.date.issued | 2011 | - |
dc.identifier.citation | Тютюнник О. М. Особливості розуміння освітньо-педагогічних інтерпретацій у творчому доробку П. Куліша. Вісник Чернігівського національного педагогічного університету. Серія : Педагогічні науки. 2011. Вип. 92. С. 300-304. | en_US |
dc.identifier.uri | erpub.chnpu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/7207 | - |
dc.description.abstract | Автор статті намагається проаналізувати суперечності, які склалися в інтерпретаціях освітньо-педагогічних поглядів П. Куліша. З точки зору мислителя, освіта постає не тільки як спеціалізований процес шкільного навчання і виховання, але й як певний стан суспільства в ситуації культурного самовідтворення. | en_US |
dc.publisher | Вісник Чернігівського національного педагогічного університету | en_US |
dc.relation.ispartofseries | Педагогічні науки; | - |
dc.subject | освітньо-педагогічні погляди П. Куліша | en_US |
dc.subject | освіта | en_US |
dc.subject | особистість | en_US |
dc.subject | суперечності | en_US |
dc.subject | інтерпретації | en_US |
dc.title | Особливості розуміння освітньо-педагогічних інтерпретацій у творчому доробку П. Куліша | en_US |
dc.type | Article | en_US |
Розташовується у зібраннях: | Авторські публікації дослідників |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
Особливості розуміння освітньо-педагогічних інтерпретацій у творчому доробку П. Куліша.pdf | 194.07 kB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.