Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
erpub.chnpu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/7207
Назва: | Особливості розуміння освітньо-педагогічних інтерпретацій у творчому доробку П. Куліша |
Автори: | Тютюнник, Олена Миколаївна |
Ключові слова: | освітньо-педагогічні погляди П. Куліша освіта особистість суперечності інтерпретації |
Дата публікації: | 2011 |
Видавництво: | Вісник Чернігівського національного педагогічного університету |
Бібліографічний опис: | Тютюнник О. М. Особливості розуміння освітньо-педагогічних інтерпретацій у творчому доробку П. Куліша. Вісник Чернігівського національного педагогічного університету. Серія : Педагогічні науки. 2011. Вип. 92. С. 300-304. |
Серія/номер: | Педагогічні науки; |
Короткий огляд (реферат): | Автор статті намагається проаналізувати суперечності, які склалися в інтерпретаціях освітньо-педагогічних поглядів П. Куліша. З точки зору мислителя, освіта постає не тільки як спеціалізований процес шкільного навчання і виховання, але й як певний стан суспільства в ситуації культурного самовідтворення. |
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | erpub.chnpu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/7207 |
Розташовується у зібраннях: | Авторські публікації дослідників |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
Особливості розуміння освітньо-педагогічних інтерпретацій у творчому доробку П. Куліша.pdf | 194.07 kB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.