Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
erpub.chnpu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/724| Назва: | Проблема співвідношення навчання і виховання у педагогіці Памфіла Юркевича |
| Автори: | Тютюнник, Олена Миколаївна |
| Ключові слова: | знання виховання мораль християнська педагогіка |
| Дата публікації: | 2016 |
| Видавництво: | Вісник Чернігівського національного педагогічного університету імені Т. Г. Шевченка |
| Бібліографічний опис: | Тютюнник О. М. Проблема співвідношення навчання і виховання у педагогіці Памфіла Юркевича / Тютюнник О. М. // Вісник Чернігівського національного педагогічного університету імені Т.Г. Шевченка / Чернігівський національний педагогічний університет імені Т.Г. Шевченка – Чернігів : ЧНПУ, 2016. – Вип. 141. – С. 196 – 200. |
| Короткий огляд (реферат): | У статті здійснюється спроба реконструкції філософсько-педагогічної концепції П. Юркевича, з'ясування її значення для розбудови сучасної філософії освіти. Предмет наукового аналізу складає філософсько-педагогічна концепція П. Юркевича як результат осмислення педагогічних явищ на ґрунті світоглядних і методологічних принципів, реалізованих у фундаментальній теорії виховання та навчання. Виходячи з ідеї гармонії Істини, Краси, Добра, П. Юркевич надавав виняткового значення взаємодії, узгодженості всіх сторін виховання. |
| URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | erpub.chnpu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/724 |
| Розташовується у зібраннях: | Авторські публікації дослідників |
Файли цього матеріалу:
| Файл | Опис | Розмір | Формат | |
|---|---|---|---|---|
| 48.pdf | 403,88 kB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.