Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: erpub.chnpu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/7325
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorІващенко, Світлана Борисівна-
dc.date.accessioned2021-06-09T12:03:41Z-
dc.date.available2021-06-09T12:03:41Z-
dc.date.issued2020-
dc.identifier.citationІващенко С. Б. Педагогічні умови створення здоров’язбережувального середовища як складової іміджу закладу дошкільної освіти : кваліфікаційна магістр. р-та студентки VI курсу, 63 групи, спец.: 012 «Дошкільна освіта» / наук. керівник: к. пед. н., викладач кафедри дошкільної та початкової освіти В. М. Кошель; Факультет дошкільної, початкової освіти і мистецтв, Кафедра дошкільної та початкової освіти. Чернігів, 2020. 149 с.en_US
dc.identifier.urierpub.chnpu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/7325-
dc.description.abstractНа ринку освітніх послуг між закладами дошкільної освіти України поступово виникає й посилюється конкуренція, яка є актуальною як для комерційних так і державних. Одна з найважливіших проблем, що постає перед адміністрацією і педагогічним колективом закладу дошкільної освіти (далі ЗДО) – не зважаючи на те коли він створений, і з якого часу розпочалася його діяльність, – полягає у формуванні або істотній зміні його сприйняття оточуючими. В умовах сьогодення поняття «імідж» міцно ввійшло не лише у політичну, але й в освітню галузь головним чином тому, що імідж впливає на відносини людей і на ефективність їхньої спільної роботи в ЗДО.en_US
dc.publisherЧернігівen_US
dc.subjectздоров’язбереженняen_US
dc.subjectіміджen_US
dc.subjectзаклад дошкільної освітиen_US
dc.subjectдошкільна освітаen_US
dc.titleПедагогічні умови створення здоров’язбережувального середовища як складової іміджу закладу дошкільної освітиen_US
dc.typeBooken_US
Розташовується у зібраннях:спец.: 012 "Дошкільна освіта"



Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.