Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
erpub.chnpu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/7375
Назва: | Особливості використання прийому психологічної характеристики образів-персонажів літературного твору |
Автори: | Сазонова, Олена Володимирівна Змійок, І. В. |
Ключові слова: | літературний твір епічний твір пообразний шлях аналізу твору прийоми психологічної характеристики образів-персонажів |
Дата публікації: | 2016 |
Видавництво: | Вісник Чернігівського національного педагогічного університету імені Т. Г. Шевченка |
Бібліографічний опис: | Сазонова О. В., Змійок І. В. Особливості використання прийому психологічної характеристики образів-персонажів літературного твору. Вісник Чернігівського національного педагогічного університету імені Т. Г. Шевченка. / Чернігівський національний педагогічний університет імені Т. Г. Шевченка ; гол. ред. Носко М. О. Чернігів : ЧНПУ, 2016. Вип. 135. С. 221-225. |
Короткий огляд (реферат): | У статті здійснено спробу дослідити та проаналізувати особливості роботи з образами-персонажами епічного твору у 5-9 класах на уроках з української літератури. Проведений теоретико-методичний аналіз реалізації роботи з образами-персонажами виявив, що вчені та практики оминають питання здійснення психологічної характеристики під час аналізу художнього твору або роблять це частково. З’ясовано, з чим пов’язане нехтування таким прийомом. Подано методичні рекомендації для психологічної характеристики образів-персонажів у текстах з позакласного читання Люко Дашвар "Село не люди. |
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | erpub.chnpu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/7375 |
Розташовується у зібраннях: | Авторські публікації дослідників |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
Особливості використання прийому психологічної характеристики образів-персонажів літературного твору.pdf | 471.21 kB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.