Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: erpub.chnpu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/745
Назва: Про готовність майбутніх учителів технології до розвитку здібностей учнів
Автори: Пономаренко, Д. С.
Полетай, Олена Михайлівна
Ключові слова: педагогічна діяльність
творчий вчитель
професійна підготовка
професійна компетенція
базові компетентності випускника вищого педагогічного закладу
педагогічна майстерність
європейський простір
Дата публікації: 2016
Видавництво: Вісник Чернігівського національного педагогічного університету імені Т. Г. Шевченка
Бібліографічний опис: Пономаренко Д. С., Полетай О. М. Про готовність майбутніх учителів технології до розвитку здібностей учнів. Вісник Чернігівського національного педагогічного університету імені Т. Г. Шевченка / Чернігівський національний педагогічний університет імені Т. Г. Шевченка. Чернігів : ЧНПУ, 2016. Вип. 140. С. 169–172.
Короткий огляд (реферат): У статті проведено аналіз психолого-педагогічної літератури щодо дослідження впливу роботи вчителя технологій на формування творчої особистості дитини в її навчально-виховній взаємодії з педагогом. Проаналізовані погляди науковців на складові професійної підготовки, а саме: теоретичні знання з психолого-педагогічного циклу, фахові знання та вміння, практична підготовка у вигляді пропедевтичних і педагогічних практик. Аналіз передового педагогічного досвіду викладання трудового навчання показав необхідність в застосуванні різних методів розвитку творчих здібностей та різних підходів до організації навчальної та трудової діяльності учнів.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): erpub.chnpu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/745
Розташовується у зібраннях:Авторські публікації дослідників

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
41.pdf463.62 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.