Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: erpub.chnpu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/7474
Назва: Критеріальні характеристики сформованості рефлексивної компетентності майбутніх учителів інформатики
Автори: Кушнарьова (Піскун), Наталія Миколаївна
Повечера, Ірина Віталіївна
Скрипко, Сергій Олександрович
Ключові слова: рефлексивна компетентність
рефлексія
педагогічна діяльність
Дата публікації: 2021
Видавництво: Вісник Національного університету «Чернігівський колегіум»
Бібліографічний опис: Кушнарьова Н. М., Повечера І. В., Скрипко С. О. Критеріальні характеристики сформованості рефлексивної компетентності майбутніх учителів інформатики. Вісник Національного університету «Чернігівський колегіум» імені Т. Г. Шевченка. Вип. 12 (168) / Нац. ун-т «Черн. колегіум» ім. Т. Г. Шевченка ; голов. ред. М. О. Носко. Чернігів : НУЧК, 2021. C. 205-209. (Серія: Педагогічні науки). DOI: 10.5281/zenodo.4769568
Серія/номер: Педагогічні науки;
Короткий огляд (реферат): У статті обґрунтовуються критерії та рівні сформованості рефлексивної компетентності майбутніх учителів інформатики. Автори пропонують для визначення рефлексивної компетентності застосувати комплекс оригінальних діагностичних методик, які сприятимуть виявленню рівня сформованості у майбутнього вчителя інформатики даних вмінь. Були виділені такі показники сформованості рефлексивної компетентності: усвідомлена організація власної діяльності; вміння добирати та систематизувати навчальний матеріал; адекватно оцінювати себе в процесі діяльності; вміння робити висновки після здійснення педагогічної діяльності; бачити перспективи та розробляти план подальшої педагогічної діяльності. Також було розроблено критерії та схарактеризовано рівні сформованості рефлексивної компетентності в майбутніх учителів інформатики в процесі їх навчання у закладах вищої освіти. Мета роботи полягає в обґрунтуванні сутності рефлексивної компетентності майбутніх учителів інформатики до професійної діяльності та розробці критеріїв та рівнів сформованості рефлексивної компетентності майбутніх учителів інформатики.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): erpub.chnpu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/7474
Розташовується у зібраннях:Вісник Національного університету "Чернігівський колегіум" імені Т.Г. Шевченка : науковий журнал



Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.