Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
erpub.chnpu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/7512| Назва: | Критерії відбору автентичних відеофонограм для формування у молодших школярів іншомовної комунікативної компетентності |
| Автори: | Конотоп, Олена Сергіївна |
| Ключові слова: | іншомовна комунікативна компетентність іноземна мова автентична відеофонограма початкова школа молодші школярі |
| Дата публікації: | 2021 |
| Видавництво: | Інноваційна педагогіка : наук. журн. |
| Бібліографічний опис: | Конотоп О. С., Верхуша Я. І., Лісовська Ю. О., Шевченко Ю. В., Моісеєнко А. В. Критерії відбору автентичних відеофонограм для формування у молодших школярів іншомовної комунікативної компетентності. Інноваційна педагогіка. 2021. № 39. с. 46-49. |
| Короткий огляд (реферат): | У статті наголошено, що за відсутності іншомовного соціокультурного оточення ефективними навчальними матеріалами є автентичні відеофонограми як зразок національно-культурної специфіки вербального і невербального спілкування, що мають великий діапазон експліцитної та імпліцитної соціокультурної інформації. Метою статті є визначення критеріїв відбору автентичних відеофонограм для формування у молодших школярів іншомовної комунікативної компетентності. |
| URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | erpub.chnpu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/7512 |
| Розташовується у зібраннях: | Авторські публікації дослідників |
Файли цього матеріалу:
| Файл | Опис | Розмір | Формат | |
|---|---|---|---|---|
| Критерії відбору автентичних відеофонограм для формування у молодших школярів іншомовної комунікативної компетентності.pdf | 193,52 kB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.