Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: erpub.chnpu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/7593
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorМіщенко, Тетяна В’ячеславівна-
dc.contributor.authorЖиденко, Алла Олександрівна-
dc.date.accessioned2021-12-17T08:22:27Z-
dc.date.available2021-12-17T08:22:27Z-
dc.date.issued2020-
dc.identifier.citationМіщенко Т. В., Жиденко А. О. Трансформація освітнього процесу в умовах пандемії на прикладі викладання дисципліни «Фізіологія рухової діяльності». Сучасні досягнення спортивної медицини, фізичної реабілітації, фізичного виховання та валеології – 2020 : ХХ ювілейна Міжнар. наук.-практ. конф., присвяч. 120-річчю ОНМедУ, (м. Одеса, 24-25 верес. 2020 р.). Одеса, 2020. С. 79-83.en_US
dc.identifier.urierpub.chnpu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/7593-
dc.description.abstractОстаннім часом в академічних колах широко обговорюється роль дистанційного навчання та його провідних засобів у сучасному освітньому просторі. Багато фахівців вищої ланки освіти вважають дистанційне навчання одним з найефективніших засобів здійснення якісної освіти. Проте є досить велика кількість прихильників класичних методів забезпечення освітнього процесу, зокрема лекційно-практичних форм організації навчання, що передбачають візуальний контакт викладача зі студентами, їх постійну тісну взаємодію та спілкування. Мабуть найкращим виходом із цієї дискусії є використання змішаного навчання.en_US
dc.publisherОдесаen_US
dc.subjectосвітній процесen_US
dc.subjectпандеміяen_US
dc.subjectфізіологія рухової діяльностіen_US
dc.subjectспортивна медицинаen_US
dc.subjectфізична реабілітаціяen_US
dc.titleТрансформація освітнього процесу в умовах пандемії на прикладі викладання дисципліни «Фізіологія рухової діяльності»en_US
dc.typeArticleen_US
Розташовується у зібраннях:Авторські публікації дослідників



Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.