Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: erpub.chnpu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/763
Назва: Динаміка готовності вчителя до процесу формування валеологічних понять на основі міжпредметних зв’язків в умовах педагогічного експеримента
Автори: Жара, Ганна Іванівна
Ключові слова: основи здоров'я
міжпредметні зв'язки
валеологія
Дата публікації: 2008
Видавництво: Методика викладання природничих дисциплін у вищій школі : матеріали міжнар. наук.-практ. конф.
Бібліографічний опис: Жáра Г. І. Динаміка готовності вчителя до процесу формування валеологічних понять на основі міжпредметних зв’язків в умовах педагогічного експеримента // Методика викладання природничих дисциплін у вищій школі : матеріали Міжнар. наук.-практ. конф. із залученням студентського природоохоронного руху. XV Каришинські читання / ред. проф. М. В. Гриньова. Полтава : Астрая, 2008. С. 319–322
Короткий огляд (реферат): При підготовці майбутніх вчителів основ здоров’я існує необхідність систематично створювати умови, за яких пріоритет використання міжпредметних зв’язків для формування валеологічних понять є домінуючою технологією. У плані оволодіння нею найважливішим є курс „Методика навчання основ здоров’я”. Вивчення його дозволяє викладачеві актуалізувати означену проблему, познайомити майбутніх учителів зі змістом, межами, напрямками та способами застосування міжпредметних зв’язків природничих курсів для навчання учнів основ здоров’я, зокрема для формування у школярів валеологічних понять.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): erpub.chnpu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/763
Розташовується у зібраннях:Авторські публікації дослідників



Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.