Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: erpub.chnpu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/780
Назва: Нові професійні ролі вчителя в умовах Нової української школи
Автори: Лимар, Юлія Михайлівна
Чекан, Ю. М.
Ключові слова: Нова українська школа
професійні ролі вчителя
фасилітатор
тьютор
модератор
коуч
Дата публікації: 2019
Видавництво: Інноваційна педагогіка : зб. наук. праць
Бібліографічний опис: Лимар Ю. М., Чекан Ю. М. Нові професійні ролі вчителя в умовах Нової української школи. Інноваційна педагогіка : зб. наук. праць. Одеса, 2019. Вип. 15. Т. 2. С. 82-85.
Короткий огляд (реферат): У статті розкрито суть та особливості нових професійних ролей вчителя в Новій українській школі. Обґрунтовано необхідність організації перепідготовки вчителів-практиків та оновлення фахової підготовки майбутніх учителів до реалізації цих ролей. Потребують удосконалення зміст, форми й методи фахової підготовки студентів у аспекті формування їхньої здатності до реалізації нових професійних ролей в Новій українській школі. Цілі статті: проаналізувати теоретичні основи нових професійних ролей учителя в умовах Нової української школи, з’ясувати ставлення вчителів до нових професійних ролей учителя та готовність їх виконувати, проаналізувати досвід фахової підготовки майбутніх учителів початкової школи в Національному університеті «Чернігівський колегіум» імені Т.Г. Шевченка до реалізації нових професійних ролей.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): erpub.chnpu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/780
Розташовується у зібраннях:Авторські публікації дослідників

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Нові професійні ролі вчителя в умовах Нової української школи.pdf133.02 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.