Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: erpub.chnpu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/7819
Назва: Использование психофизиологического подхода для формирования профессиональной компетентности педагогов
Автори: Жиденко, Алла Олександрівна
Кладікова, І. І.
Паперник (Жиденко, Кривопиша), Вікторія Вікторівна
Ключові слова: професійні компетентності
психофізіологічний підхід
механізм процесу сприйняття і кодування інформації
Дата публікації: 2016
Видавництво: Дискус здоровя в освіті: філософія, педагогіка, антропологія, психологія. Матеріали всеукраїнської науково-практичної конференції з міжнародною участю присвяченої 120 річниці з дня народження Миколи Олександровича Бернштейна
Бібліографічний опис: Жиденко А. О., Кладікова І. І., Кривопиша В. В. Использование психофизиологического подхода для формирования профессиональной компетентности педагогов. Дискус здоровя в освіті: філософія, педагогіка, антропологія, психологія. Матеріали всеукраїнської науково-практичної конференції з міжнародною участю присвяченої 120 річниці з дня народження Миколи Олександровича Бернштейна (16-17 вересня 2016 року). Вінниця-Meлітополь-Полтава, 2016. Т. 3. С. 82-84.
Короткий огляд (реферат): У роботі показані переваги психофізіологічного підходу, який необхідно використати для формування професійної компетентності фахівців в порівнянні з іншими. Цей підхід включає знання механізмів процесу сприйняття, визначення індивідуально-типологічних властивостей нервової системи і нейродинамічних функцій студентів, а також проведення навчання кожного в коридорі його оптимального функціонального стану.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): erpub.chnpu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/7819
Розташовується у зібраннях:Авторські публікації дослідників



Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.