Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
erpub.chnpu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/7819
Назва: | Использование психофизиологического подхода для формирования профессиональной компетентности педагогов |
Автори: | Жиденко, Алла Олександрівна Кладікова, І. І. Паперник (Жиденко, Кривопиша), Вікторія Вікторівна |
Ключові слова: | професійні компетентності психофізіологічний підхід механізм процесу сприйняття і кодування інформації |
Дата публікації: | 2016 |
Видавництво: | Дискус здоровя в освіті: філософія, педагогіка, антропологія, психологія. Матеріали всеукраїнської науково-практичної конференції з міжнародною участю присвяченої 120 річниці з дня народження Миколи Олександровича Бернштейна |
Бібліографічний опис: | Жиденко А. О., Кладікова І. І., Кривопиша В. В. Использование психофизиологического подхода для формирования профессиональной компетентности педагогов. Дискус здоровя в освіті: філософія, педагогіка, антропологія, психологія. Матеріали всеукраїнської науково-практичної конференції з міжнародною участю присвяченої 120 річниці з дня народження Миколи Олександровича Бернштейна (16-17 вересня 2016 року). Вінниця-Meлітополь-Полтава, 2016. Т. 3. С. 82-84. |
Короткий огляд (реферат): | У роботі показані переваги психофізіологічного підходу, який необхідно використати для формування професійної компетентності фахівців в порівнянні з іншими. Цей підхід включає знання механізмів процесу сприйняття, визначення індивідуально-типологічних властивостей нервової системи і нейродинамічних функцій студентів, а також проведення навчання кожного в коридорі його оптимального функціонального стану. |
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | erpub.chnpu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/7819 |
Розташовується у зібраннях: | Авторські публікації дослідників |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
Использование психофизиологического подхода для формирования профессиональной компетентности педагогов.pdf | 577.52 kB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.