Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: erpub.chnpu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/7838
Назва: Взаємозв’язок здоров’язбережувальних технологій та формування громадянської зрілості здобувачів освіти закладів загальної середньої освіти
Автори: Імерідз, М. Б.
Бужина, І. В.
Грищенко, Світлана Владиславівна
Ключові слова: здоров’язбережувальні технології
громадянська зрілість
оздоровлення
учні
заклади загальної середньої освіти
Дата публікації: 2021
Видавництво: Вісник ЛНУ імені Тараса Шевченка
Бібліографічний опис: Імерідзе М. Б., Бужина І. В., Грищенко С. В. Взаємозв’язок здоров’язбережувальних технологій та формування громадянської зрілості здобувачів освіти закладів загальної середньої освіти. Вісник ЛНУ імені Тараса Шевченка. Луганськ : Луганський національний університет імені Тараса Шевченка, 2021. № 6 (344). Ч. 1. С. 159-170.
Короткий огляд (реферат): В умовах входження України в європейський освітній простір нагальним є розв’язання проблеми підвищення якості навчальних занять з фізичної культури у закладах загальної середньої освіти. Особливого значення набули засоби формування культури рухів, оздоровлення, корекції фігури, нормалізації діяльності всіх органів і систем організму для застосування під час фізкультурно-оздоровчих занять із фізичної культури. Посилює актуальність досліджуваної проблеми залучення здобувачів освіти закладів загальної середньої освіти до регулярних занять руховою активністю, психологічного розвантаження, компенсування позитивних емоцій, оптимізації спілкування з оточуючими й організації змістовного дозвілля. В нашому дослідженні будемо спиратися на визначення сучасних вітчизняних науковців С. Грищенко та Т. Грузевич, що наголошували на важливості громадянської зрілості та відповідальності учнів закладів загальної середньої освіти в освітньому процесі: формування готовності учителів до виховання громадянської зрілості та відповідальності здобувачів освіти особливо старшої школи; «забезпечення кооперації зусиль педагогів, батьків, громадських організацій щодо виховання і самовиховання громадянської зрілості та відповідальності здобувачів загальної середньої освіти; розвиток дієвих органів учнівського самоврядування та залучення до участі в них вихованців; включення до змісту програм навчальних предметів тем та питань щодо громадянського виховання здобувачів загальної середньої освіти» (Грищенко, 2019, с. 165; Грузевич, 2021, с. 329). В ході нашого дослідження з’ясовано, що традиційно організований процес формування громадянської зрілості здобувачів загальної середньої освіти старших класів не забезпечує цей процес повною мірою на основі національних традицій, а потребує поєднання із здоров’язбереженням через збільшення шкідливих звичок та зменшення рухової активності молоді.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): erpub.chnpu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/7838
Розташовується у зібраннях:Авторські публікації дослідників



Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.