Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
erpub.chnpu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/7838
Назва: | Взаємозв’язок здоров’язбережувальних технологій та формування громадянської зрілості здобувачів освіти закладів загальної середньої освіти |
Автори: | Імерідз, М. Б. Бужина, І. В. Грищенко, Світлана Владиславівна |
Ключові слова: | здоров’язбережувальні технології громадянська зрілість оздоровлення учні заклади загальної середньої освіти |
Дата публікації: | 2021 |
Видавництво: | Вісник ЛНУ імені Тараса Шевченка |
Бібліографічний опис: | Імерідзе М. Б., Бужина І. В., Грищенко С. В. Взаємозв’язок здоров’язбережувальних технологій та формування громадянської зрілості здобувачів освіти закладів загальної середньої освіти. Вісник ЛНУ імені Тараса Шевченка. Луганськ : Луганський національний університет імені Тараса Шевченка, 2021. № 6 (344). Ч. 1. С. 159-170. |
Короткий огляд (реферат): | В умовах входження України в європейський освітній простір нагальним є розв’язання проблеми підвищення якості навчальних занять з фізичної культури у закладах загальної середньої освіти. Особливого значення набули засоби формування культури рухів, оздоровлення, корекції фігури, нормалізації діяльності всіх органів і систем організму для застосування під час фізкультурно-оздоровчих занять із фізичної культури. Посилює актуальність досліджуваної проблеми залучення здобувачів освіти закладів загальної середньої освіти до регулярних занять руховою активністю, психологічного розвантаження, компенсування позитивних емоцій, оптимізації спілкування з оточуючими й організації змістовного дозвілля. В нашому дослідженні будемо спиратися на визначення сучасних вітчизняних науковців С. Грищенко та Т. Грузевич, що наголошували на важливості громадянської зрілості та відповідальності учнів закладів загальної середньої освіти в освітньому процесі: формування готовності учителів до виховання громадянської зрілості та відповідальності здобувачів освіти особливо старшої школи; «забезпечення кооперації зусиль педагогів, батьків, громадських організацій щодо виховання і самовиховання громадянської зрілості та відповідальності здобувачів загальної середньої освіти; розвиток дієвих органів учнівського самоврядування та залучення до участі в них вихованців; включення до змісту програм навчальних предметів тем та питань щодо громадянського виховання здобувачів загальної середньої освіти» (Грищенко, 2019, с. 165; Грузевич, 2021, с. 329). В ході нашого дослідження з’ясовано, що традиційно організований процес формування громадянської зрілості здобувачів загальної середньої освіти старших класів не забезпечує цей процес повною мірою на основі національних традицій, а потребує поєднання із здоров’язбереженням через збільшення шкідливих звичок та зменшення рухової активності молоді. |
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | erpub.chnpu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/7838 |
Розташовується у зібраннях: | Авторські публікації дослідників |
Файли цього матеріалу:
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.