Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
erpub.chnpu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/788
Назва: | Лінгвокомунікативна компетентність особистості як важливий структурний компонент професійної компетентності майбутніх фахівців дошкільної освіти |
Автори: | Дженджеро, Оксана Леонідівна |
Ключові слова: | дошкільна освіта лінгвокомунікативна компетентність професійна компетентність комунікативний підхід культура мовлення |
Дата публікації: | 2018 |
Видавництво: | Молодий вчений |
Бібліографічний опис: | Дженджеро О. Л., Дятлова І. С. Лінгвокомунікативна компетентність особистості як важливий структурний компонент професійної компетентності майбутніх фахівців дошкільної освіти // Молодий вчений. 2018. №2.1 (54.1) лютий. С. 32-36. |
Короткий огляд (реферат): | Автори статті розглядають актуальне питання професійної підготовки майбутніх фахівців дошкільної освіти – формування лінгвокомунікативної компетентності. Було з’ясовано стан розробленості зазначеної проблеми у вітчизняній і зарубіжній літературі. У науковій розвідці представлено різні визначення терміну «лінгвокомунікативна компетентність». Також визначено 4 компоненти лінгвокомунікативної компетентності. Особливу увагу автори звертають на критерії лінгвокультури й напрями роботи з формування лінгвокомунікативної компетентності майбутніх фахівців дошкільної освіти. |
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | erpub.chnpu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/788 |
Розташовується у зібраннях: | Авторські публікації дослідників |
Файли цього матеріалу:
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.