Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: erpub.chnpu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/7985
Назва: Теоретичні засади використання творів В. С. Косенка у фаховій підготовці майбутніх учителів музичного мистецтва (на прикладі фортепіанного циклу «24 дитячі п’єси»)
Автори: Прищепа, Олена Петрівна
Ключові слова: репертуар
музичний інструмент
фортепіанні п’єси
Дата публікації: 2017
Видавництво: НДУ імені М. Гоголя
Бібліографічний опис: Прищепа О. П. Теоретичні засади використання творів В. С. Косенка у фаховій підготовці майбутніх учителів музичного мистецтва (на прикладі фортепіанного циклу «24 дитячі п’єси»). Проблеми мистецької освіти : збірник науково-методичних статей. 2017. Вип. 11. С. 70-74.
Короткий огляд (реферат): У статті розглянуто особливості музично-виконавської підготовки студентів на заняттях із музичного інструмента (фортепіано); проаналізовано можливості розширення музично-педагогічного репертуару на прикладі вивчення фортепіанних мініатюр В.С. Косенка «24 дитячі п’єси».
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): erpub.chnpu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/7985
Розташовується у зібраннях:Авторські публікації дослідників

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Теоретичнi_засади_використання_творiв_Косенка.pdf170.88 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.