Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: erpub.chnpu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/8195
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorStrilets, Svitlana-
dc.contributor.authorСтрілець, Світлана Іванівна-
dc.contributor.authorStriletska, Nataliia-
dc.contributor.authorСтрілецька, Наталія Михайлівна-
dc.contributor.authorZaporozhchenko, Tetiana-
dc.contributor.authorЗапорожченко, Тетяна Петрівна-
dc.date.accessioned2022-10-12T12:48:15Z-
dc.date.available2022-10-12T12:48:15Z-
dc.date.issued2020-
dc.identifier.citationStrilets S., Striletska N., Zaporozhchenko T. 013 «Primary Education» speciality students’ democracy culture competences formation in the course of «Mathematics» / New Inception. 2020. № 1. С. 14-26.en_US
dc.identifier.urierpub.chnpu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/8195-
dc.description.abstractThe purpose of the article is to highlight the experience and test the effectiveness of the democracy culture and intercultural dialogue competences formation in the process of studying the «Democratic Approach in Mathematics» content module by the 013 «Primary Education» speciality students at T.H. Shevchenko National University «Chernihiv Colehium» (Ukraine). Methodology. The research criteria were worked out on the basis of the Model of the competences for the democracy culture proposed by the Department of Education of the Council of Europe. The questionnaires (initial and final), worked out by the authors, allowed to sustain the dynamics of the competences development in one group of the 1st year students (18 students). The results of the statistic processing of the experiment were analyzed using Student’s t-criterion. Мета статті – висвітлення досвіду й перевірка ефективності формування компетентностей культури демократії та міжкультурного діалогу у процесі вивчення змістового модуля «Демократичний підхід в математиці» студентами спеціальності 013 «Початкова освіта» Національного університету «Чернігівський колегіум» імені Т.Г. Шевченка. Методологія. Критерії дослідження розроблені на основі Моделі компетентностей для культури демократії, запропонованої Департаментом освіти Ради Європи. Розроблені авторами анкети (вхідна та вихідна) дозволили з’ясувати динаміку розвитку компетентностей однієї групи студентів 1 курсу (18 осіб). Результати статистичного оброблення експерименту дослідження проаналізовано за допомогою t-критерію Стьюдента.en_US
dc.publisherNew Inceptionen_US
dc.subjectMathematicsen_US
dc.subjectrich tasksen_US
dc.subjectdemocracy culture competencesen_US
dc.subject«Inverted class» technologyen_US
dc.subjectfunctionsen_US
dc.subjectntegersen_US
dc.subjectматематикаen_US
dc.subjectціннісні задачіen_US
dc.subjectкомпетентності культури демократіїen_US
dc.subjectфункціїen_US
dc.subjectцілі невід’ємні числаen_US
dc.title013 «Primary Education» speciality students’ democracy culture competences formation in the course of «Mathematics»en_US
dc.title.alternativeФормування компетентностей культури демократії студентів спеціальності 013: «Початкова освіта» у курсі «Математика»en_US
dc.typeArticleen_US
Розташовується у зібраннях:New Inception : науковий журнал

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
013 «Primary Education» speciality students’.pdf751.16 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.