Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: erpub.chnpu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/8195
Назва: 013 «Primary Education» speciality students’ democracy culture competences formation in the course of «Mathematics»
Інші назви: Формування компетентностей культури демократії студентів спеціальності 013: «Початкова освіта» у курсі «Математика»
Автори: Strilets, Svitlana
Стрілець, Світлана Іванівна
Striletska, Nataliia
Стрілецька, Наталія Михайлівна
Zaporozhchenko, Tetiana
Запорожченко, Тетяна Петрівна
Ключові слова: Mathematics
rich tasks
democracy culture competences
«Inverted class» technology
functions
ntegers
математика
ціннісні задачі
компетентності культури демократії
функції
цілі невід’ємні числа
Дата публікації: 2020
Видавництво: New Inception
Бібліографічний опис: Strilets S., Striletska N., Zaporozhchenko T. 013 «Primary Education» speciality students’ democracy culture competences formation in the course of «Mathematics» / New Inception. 2020. № 1. С. 14-26.
Короткий огляд (реферат): The purpose of the article is to highlight the experience and test the effectiveness of the democracy culture and intercultural dialogue competences formation in the process of studying the «Democratic Approach in Mathematics» content module by the 013 «Primary Education» speciality students at T.H. Shevchenko National University «Chernihiv Colehium» (Ukraine). Methodology. The research criteria were worked out on the basis of the Model of the competences for the democracy culture proposed by the Department of Education of the Council of Europe. The questionnaires (initial and final), worked out by the authors, allowed to sustain the dynamics of the competences development in one group of the 1st year students (18 students). The results of the statistic processing of the experiment were analyzed using Student’s t-criterion. Мета статті – висвітлення досвіду й перевірка ефективності формування компетентностей культури демократії та міжкультурного діалогу у процесі вивчення змістового модуля «Демократичний підхід в математиці» студентами спеціальності 013 «Початкова освіта» Національного університету «Чернігівський колегіум» імені Т.Г. Шевченка. Методологія. Критерії дослідження розроблені на основі Моделі компетентностей для культури демократії, запропонованої Департаментом освіти Ради Європи. Розроблені авторами анкети (вхідна та вихідна) дозволили з’ясувати динаміку розвитку компетентностей однієї групи студентів 1 курсу (18 осіб). Результати статистичного оброблення експерименту дослідження проаналізовано за допомогою t-критерію Стьюдента.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): erpub.chnpu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/8195
Розташовується у зібраннях:New Inception : науковий журнал

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
013 «Primary Education» speciality students’.pdf751.16 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.