Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: erpub.chnpu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/8243
Назва: Континуум соціальної і політичної педагогіки в іспанському педагогічному дискурсі 1910–1950-х років
Автори: Зайченко, Наталія Іванівна
Ключові слова: соціальна педагогіка
політична педагогіка
іспанський педагогічний дискурсіспанські педагоги
концепт
Дата публікації: 2022
Видавництво: Вісник Національного університету “Чернігівський колегіум” імені Т. Г. Шевченка
Бібліографічний опис: Зайченко Н. І. Континуум соціальної і політичної педагогіки в іспанському педагогічному дискурсі 1910–1950-х років. Вісник Національного університету “Чернігівський колегіум” імені Т. Г. Шевченка. 2022. Вип. 17 (173). Чернігів : НУЧК, 2022. С. 27–31.
Короткий огляд (реферат): Вивчення змісту іспанського педагогічного дискурсу 1910–1950-х років – фундаментальних науково-педагогічних праць, публікацій із педагогічної проблематики у пресі, доповідей педагогів на зібраннях наукових товариств та конференціях дозволило виявити, що в першій половині ХХ ст. в Іспанії здійснювалося оформлення двох самостійних наукових напрямів – соціальної педагогіки і політичної педагогіки й що це оформлення було обумовлено не стільки зовнішніми культурно-освітніми впливами, скільки внутрішніми політичними факторами історичного розвитку країни.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): erpub.chnpu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/8243
Розташовується у зібраннях:Вісник Національного університету "Чернігівський колегіум" імені Т.Г. Шевченка : науковий журнал



Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.