Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
erpub.chnpu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/8257
Назва: | Modern scientific approaches to future doctors of philosophy training (educational and scientific programm «General pedagogy and history of pedagogy») |
Інші назви: | Сучасні наукові підходи у підготовці майбутніх докторів філософії за освітньо-науковою програмою «Загальна педагогіка та історія педагогіки» |
Автори: | Yanchenko, Tamara Янченко, Тамара Василівна Havrylenko, Tetiana Гавриленко, Тетяна Леонідівна Pershukova, Oksana Першукова, Оксана |
Ключові слова: | doctors of philosophy training educational and scientific program scientific approach pedagogy history of pedagogy підготовка докторів філософії освітньо-наукова програма науковий підхід педагогіка історія педагогіки |
Дата публікації: | 2022 |
Видавництво: | New Inception |
Бібліографічний опис: | Янченко Т., Гавриленко Т., Першукова О. Modern scientific approaches to future doctors of philosophy training (educational and scientific programm «General pedagogy and history of pedagogy»). New Inception : науковий журнал / Національний університет «Чернігівський колегіум» імені Т. Г. Шевченка ; голов. ред. С. І. Стрілець. Чернігів, 2022. № 1-2 (7-8). С. 30-43. |
Короткий огляд (реферат): | The purpose of the article is to determine and reveal modern scientific approaches in the course of doctors of philosophy training according to the educational and scientific «General Pedagogy and History of Pedagogy» program based on the analysis of philosophical, pedagogical, historical and pedagogical works of the Ukrainian and foreign scientists. Methodology. To implement the outlined purpose of the study, a set of general scientific methods was used: analysis and synthesis of philosophical, pedagogical, historical and pedagogical works of the Ukrainian and foreign scientists to ground scientific approaches in the training of the researchers of the historical and pedagogical process at the third (educational and scientific) level; systematization and generalization in order to understand the scientific context of the problem and present the results of the research. Мета статті – на основі аналізу філософських, педагогічних, історико-педагогічних праць українських і зарубіжних учених визначити та розкрити сучасні наукові підходи у підготовці докторів філософії за освітньо-науковою програмою «Загальна педагогіка та історія педагогіки». Методи дослідження. Задля реалізації окресленої цілі дослідження використано комплекс загальнонаукових методів: аналіз і синтез філософських, педагогічних, історико-педагогічних праць українських і зарубіжних учених з метою обґрунтування наукових підходів у підготовці дослідників історико-педагогічного процесу на третьому (освітньо-науковому) рівні; систематизація та узагальнення задля розуміння наукового контексту проблеми та представлення результатів здійсненого дослідження. |
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | erpub.chnpu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/8257 |
Розташовується у зібраннях: | New Inception : науковий журнал |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
Modern scientific approaches to future doctors of philosophy training.pdf | 566.97 kB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.