Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: erpub.chnpu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/8282
Назва: Огляд вітчизняних досліджень з питань осмислення постаті вчителя у педагогіці (2016–2021)
Автори: Смоліна (Соколова), Світлана Володимирівна
Ключові слова: постать вчителя
підготовка вчителя
вітчизняна педагогіка
Дата публікації: 2022
Видавництво: Вісник Національного університету «Чернігівський колегіум»
Бібліографічний опис: Смоліна С. В. Огляд вітчизняних досліджень з питань осмислення постаті вчителя у педагогіці (2016–2021). Вісник Національного університету «Чернігівський колегіум» імені Т. Г. Шевченка. Вип. 18 (174) / Національний університет «Чернігівський колегіум» імені Т. Г. Шевченка ; голов. ред. М. О. Носко. Чернігів : НУЧК, 2022. С. 38-42. (Серія: Педагогічні науки)
Серія/номер: Педагогічні науки;
Короткий огляд (реферат): У статті висвітлюється аналітичний огляд вітчизняних досліджень з питань осмислення постаті вчителя у педагогіці з 2016 по 2021 рік. Огляд здійснено шляхом виявлення дисертацій, предметом яких є той чи інший аспект постаті вчителя. Наукові розвідки з названої проблеми поділено за періодами і також систематизовано з визначенням напрямків, характерних для певного часового періоду. Визначено аспекти постаті вчителя, які ще потребують вивчення. У результаті дослідження сформульовано висновок про те, що для оптимізації проведення освітніх реформ в Україні доцільно використовувати досвід саме вітчизняної педагогіки, проаналізований в історичній ретроспективі.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): erpub.chnpu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/8282
Розташовується у зібраннях:Вісник Національного університету "Чернігівський колегіум" імені Т.Г. Шевченка : науковий журнал



Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.