Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
erpub.chnpu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/8305
Повний запис метаданих
Поле DC | Значення | Мова |
---|---|---|
dc.contributor.author | Nosko, M. | - |
dc.contributor.author | Mekhed, O. | - |
dc.contributor.author | Nosko, Yu. | - |
dc.contributor.author | Bahinska, O. | - |
dc.contributor.author | Zhara, H. | - |
dc.contributor.author | Griban, G. | - |
dc.contributor.author | Holovanovа, I. | - |
dc.contributor.author | Носко, Микола Олексійович | - |
dc.contributor.author | Мехед, Ольга Борисівна | - |
dc.contributor.author | Носко, Юлія Миколаївна | - |
dc.contributor.author | Багінська, Ольга Володимирівна | - |
dc.contributor.author | Жара, Ганна Іванівна | - |
dc.date.accessioned | 2022-12-12T07:38:02Z | - |
dc.date.available | 2022-12-12T07:38:02Z | - |
dc.date.issued | 2022 | - |
dc.identifier.citation | Nosko M., Mekhed O., Nosko Yu., Bahinska O., Zhara H.,. Griban G., Holovanovа I. (2022). The impact of health-promoting technologies on university students’ physical development. Acta Balneologica, 5(171), 469-473. doi: 10.36740/ABAL202205116. | en_US |
dc.identifier.uri | erpub.chnpu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/8305 | - |
dc.description.abstract | Aim: To investigate the impact of training sessions on the ground of health-promoting technologies upon students’ physical development in higher educational institutions. Materials and Methods: A group of 50 female students aged 17 to 22 was under our observation for a year. All of them were divided into the experimental (E) and the control (C) groups. The E group female students (n=25) were regularly involved in training sessions using health-promoting technologies, the C group female students (n=25) did not take part in this type of activities. У статті описано результати вивчення впровадження здоров’ярозвиваючих технологій на фізичний розвиток здобувачів вищої освіти. Відмічено розвиток показників рухових здібностей у осіб, що регулярно відвідували заняття протягом року порівняно з представницями контрольної групи, які не отримували регулярного фізичного навантаження. Статистично достовірну різницю після проведення експерименту показали результати показників статичної рівноваги, вестибулярної стійкості, точності оцінки силових, часових та просторових параметрів рухів у представниць експериментальної групи. Відмічено позитивну динаміку при вивченні показників загальної фізичної підготовки. | en_US |
dc.publisher | Acta Balneologica | en_US |
dc.subject | health-promoting technologies | en_US |
dc.subject | physical development | en_US |
dc.subject | motor qualities | en_US |
dc.subject | health | en_US |
dc.subject | students | en_US |
dc.subject | здоров’ярозвивальні технології | en_US |
dc.subject | заклади вищої освіти | en_US |
dc.subject | рухові якості | en_US |
dc.subject | майбутні вчителі біології та основ здоров'я | en_US |
dc.title | The impact of health-promoting technologies on university students’ physical development | en_US |
dc.type | Article | en_US |
Розташовується у зібраннях: | Авторські публікації дослідників |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
The impact of health-promoting technologies on university students’ physical development.pdf | 469.71 kB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.