Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: erpub.chnpu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/8305
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorNosko, M.-
dc.contributor.authorMekhed, O.-
dc.contributor.authorNosko, Yu.-
dc.contributor.authorBahinska, O.-
dc.contributor.authorZhara, H.-
dc.contributor.authorGriban, G.-
dc.contributor.authorHolovanovа, I.-
dc.contributor.authorНоско, Микола Олексійович-
dc.contributor.authorМехед, Ольга Борисівна-
dc.contributor.authorНоско, Юлія Миколаївна-
dc.contributor.authorБагінська, Ольга Володимирівна-
dc.contributor.authorЖара, Ганна Іванівна-
dc.date.accessioned2022-12-12T07:38:02Z-
dc.date.available2022-12-12T07:38:02Z-
dc.date.issued2022-
dc.identifier.citationNosko M., Mekhed O., Nosko Yu., Bahinska O., Zhara H.,. Griban G., Holovanovа I. (2022). The impact of health-promoting technologies on university students’ physical development. Acta Balneologica, 5(171), 469-473. doi: 10.36740/ABAL202205116.en_US
dc.identifier.urierpub.chnpu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/8305-
dc.description.abstractAim: To investigate the impact of training sessions on the ground of health-promoting technologies upon students’ physical development in higher educational institutions. Materials and Methods: A group of 50 female students aged 17 to 22 was under our observation for a year. All of them were divided into the experimental (E) and the control (C) groups. The E group female students (n=25) were regularly involved in training sessions using health-promoting technologies, the C group female students (n=25) did not take part in this type of activities. У статті описано результати вивчення впровадження здоров’ярозвиваючих технологій на фізичний розвиток здобувачів вищої освіти. Відмічено розвиток показників рухових здібностей у осіб, що регулярно відвідували заняття протягом року порівняно з представницями контрольної групи, які не отримували регулярного фізичного навантаження. Статистично достовірну різницю після проведення експерименту показали результати показників статичної рівноваги, вестибулярної стійкості, точності оцінки силових, часових та просторових параметрів рухів у представниць експериментальної групи. Відмічено позитивну динаміку при вивченні показників загальної фізичної підготовки.en_US
dc.publisherActa Balneologicaen_US
dc.subjecthealth-promoting technologiesen_US
dc.subjectphysical developmenten_US
dc.subjectmotor qualitiesen_US
dc.subjecthealthen_US
dc.subjectstudentsen_US
dc.subjectздоров’ярозвивальні технологіїen_US
dc.subjectзаклади вищої освітиen_US
dc.subjectрухові якостіen_US
dc.subjectмайбутні вчителі біології та основ здоров'яen_US
dc.titleThe impact of health-promoting technologies on university students’ physical developmenten_US
dc.typeArticleen_US
Розташовується у зібраннях:Авторські публікації дослідників

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
The impact of health-promoting technologies on university students’ physical development.pdf469.71 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.