Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
erpub.chnpu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/8305
Назва: | The impact of health-promoting technologies on university students’ physical development |
Автори: | Nosko, M. Mekhed, O. Nosko, Yu. Bahinska, O. Zhara, H. Griban, G. Holovanovа, I. Носко, Микола Олексійович Мехед, Ольга Борисівна Носко, Юлія Миколаївна Багінська, Ольга Володимирівна Жара, Ганна Іванівна |
Ключові слова: | health-promoting technologies physical development motor qualities health students здоров’ярозвивальні технології заклади вищої освіти рухові якості майбутні вчителі біології та основ здоров'я |
Дата публікації: | 2022 |
Видавництво: | Acta Balneologica |
Бібліографічний опис: | Nosko M., Mekhed O., Nosko Yu., Bahinska O., Zhara H.,. Griban G., Holovanovа I. (2022). The impact of health-promoting technologies on university students’ physical development. Acta Balneologica, 5(171), 469-473. doi: 10.36740/ABAL202205116. |
Короткий огляд (реферат): | Aim: To investigate the impact of training sessions on the ground of health-promoting technologies upon students’ physical development in higher educational institutions. Materials and Methods: A group of 50 female students aged 17 to 22 was under our observation for a year. All of them were divided into the experimental (E) and the control (C) groups. The E group female students (n=25) were regularly involved in training sessions using health-promoting technologies, the C group female students (n=25) did not take part in this type of activities. У статті описано результати вивчення впровадження здоров’ярозвиваючих технологій на фізичний розвиток здобувачів вищої освіти. Відмічено розвиток показників рухових здібностей у осіб, що регулярно відвідували заняття протягом року порівняно з представницями контрольної групи, які не отримували регулярного фізичного навантаження. Статистично достовірну різницю після проведення експерименту показали результати показників статичної рівноваги, вестибулярної стійкості, точності оцінки силових, часових та просторових параметрів рухів у представниць експериментальної групи. Відмічено позитивну динаміку при вивченні показників загальної фізичної підготовки. |
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | erpub.chnpu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/8305 |
Розташовується у зібраннях: | Авторські публікації дослідників |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
The impact of health-promoting technologies on university students’ physical development.pdf | 469.71 kB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.