Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: erpub.chnpu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/8308
Назва: Провідні тенденції висвітлення педагогічної спадщини Григорія Сковороди в історико-педагогічній літературі
Автори: Кулик, Ірина Олександрівна
Ключові слова: Григорій Сковорода
історико-педагогічні знання
періодизація
педагогічна спадщина
історико-педагогічна література
Дата публікації: 2020
Видавництво: Український вимір: міжнар. зб.
Бібліографічний опис: Кулик І.О. Провідні тенденції висвітлення педагогічної спадщини Григорія Сковороди в історико-педагогічній літературі. Український вимір: міжнар. зб. наук.-пед., метод. ст. і матер. з України та діаспори. Число ХVII. Чернігів, 2020. С. 9 – 11.
Короткий огляд (реферат): У статті розкрито й обґрунтовано провідні тенденції висвітлення педагогічних ідей Григорія Сковороди в історико-педагогічній літературі.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): erpub.chnpu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/8308
Розташовується у зібраннях:Авторські публікації дослідників



Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.