Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: erpub.chnpu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/8313
Назва: Педагогічні умови формування критичного мислення у майбутніх вчителів історії
Автори: Кулик, Ірина Олександрівна
Ключові слова: критичне мислення
майбутні вчителі історії
професійна діяльність
освіта
Дата публікації: 2021
Видавництво: Сьомі Фльорівські читання : матер. наук.-практ. конф. Чернігів
Бібліографічний опис: Кулик І.О. Педагогічні умови формування критичного мислення у майбутніх вчителів історії. Сьомі Фльорівські читання : матер. наук.-практ. конф. Чернігів : НУЧК імені Т.Г. Шевченка, 2021. С. 98 – 102.
Короткий огляд (реферат): Актуальність проблеми розвитку критичного мислення майбутніх вчителів історії зумовлена тим, що сучасне життя вимагає інтелектуально розвиненої особистості, яка здатна швидко адаптуватися до професійної діяльності, вміє знаходити оптимальні шляхи вирішення професійних і соціальних завдань у будь-яких ситуаціях. Сучасний здобувач освіти повинен вміти логічно опрацьовувати інформацію, систематизувати та узагальнювати фактичний матеріал, ставити інформацію під сумнів. Це зумовлює потребу обґрунтування й розроблення дидактичних інструментів формування критичного мислення у навчанні майбутніх фахівців. Зазначене обумовлює мету та завдання даної статті. Мета статті: розкрити дидактичні можливості інтерактивних технологій навчання у формуванні критичного мислення здобувачів освіти.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): erpub.chnpu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/8313
Розташовується у зібраннях:Авторські публікації дослідників



Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.