Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
erpub.chnpu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/8313
Назва: | Педагогічні умови формування критичного мислення у майбутніх вчителів історії |
Автори: | Кулик, Ірина Олександрівна |
Ключові слова: | критичне мислення майбутні вчителі історії професійна діяльність освіта |
Дата публікації: | 2021 |
Видавництво: | Сьомі Фльорівські читання : матер. наук.-практ. конф. Чернігів |
Бібліографічний опис: | Кулик І.О. Педагогічні умови формування критичного мислення у майбутніх вчителів історії. Сьомі Фльорівські читання : матер. наук.-практ. конф. Чернігів : НУЧК імені Т.Г. Шевченка, 2021. С. 98 – 102. |
Короткий огляд (реферат): | Актуальність проблеми розвитку критичного мислення майбутніх вчителів історії зумовлена тим, що сучасне життя вимагає інтелектуально розвиненої особистості, яка здатна швидко адаптуватися до професійної діяльності, вміє знаходити оптимальні шляхи вирішення професійних і соціальних завдань у будь-яких ситуаціях. Сучасний здобувач освіти повинен вміти логічно опрацьовувати інформацію, систематизувати та узагальнювати фактичний матеріал, ставити інформацію під сумнів. Це зумовлює потребу обґрунтування й розроблення дидактичних інструментів формування критичного мислення у навчанні майбутніх фахівців. Зазначене обумовлює мету та завдання даної статті. Мета статті: розкрити дидактичні можливості інтерактивних технологій навчання у формуванні критичного мислення здобувачів освіти. |
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | erpub.chnpu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/8313 |
Розташовується у зібраннях: | Авторські публікації дослідників |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
Педагогічні умови формування критичного мислення у майбутніх вчителів історії.pdf | 283.3 kB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.