Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
erpub.chnpu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/8330
Повний запис метаданих
Поле DC | Значення | Мова |
---|---|---|
dc.contributor.author | Мехед, Ольга Борисівна | - |
dc.contributor.author | Мехед, Д.Б. | - |
dc.date.accessioned | 2022-12-13T07:37:26Z | - |
dc.date.available | 2022-12-13T07:37:26Z | - |
dc.date.issued | 2022 | - |
dc.identifier.citation | Мехед О. Б. , Мехед Д. Б. Впровадження інформаційно-комунікаційних технологій з метою формування здоров’язбережувальної компетентності учасників освітнього процесу. Біологічні, медичні та науково-педагогічні аспекти здоров’я людини : матеріали Міжнар. наук.-практ. конф. / за заг. ред. проф. С.І. Дубініна. Полтава, 2022. С. 177-179 | en_US |
dc.identifier.uri | erpub.chnpu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/8330 | - |
dc.description.abstract | У статті описано результати особливостей формування здоров’язбережувальної компетентності майбутніх вчителів біології та основ здоров’я за впровадження ІКТ, що дозволило визначити критерії й показники сформованості здоров’язбережувальної компетентності майбутніх фахівців педагогів: мотиваційно-ціннісний, когнітивно-усвідомлюваний і особистісний. Також виділено три рівні сформованості їх здоров’язбережувальної компетентності. В узагальненому вигляді це дозволяє обґрунтувати комплекс педагогічних умов, що забезпечують оптимальне функціонування розглянутого процесу, дають можливість визначити вихідні позиції, стан сформованості здоров’язбережувальної компетентності, розробити методику її формування в майбутніх фахівців педагогів. | en_US |
dc.publisher | Біологічні, медичні та науково-педагогічні аспекти здоров’я людини : матеріали Міжнар. наук.-практ. конф.; Полтава | en_US |
dc.subject | здоров’язбережувальна компетентність | en_US |
dc.subject | заклади вищої освіти | en_US |
dc.subject | рухові якості | en_US |
dc.subject | майбутні вчителі біології та основ здоров'я | en_US |
dc.title | Впровадження інформаційно-комунікаційних технологій з метою формування здоров’язбережувальної компетентності учасників освітнього процесу | en_US |
dc.type | Article | en_US |
Розташовується у зібраннях: | Авторські публікації дослідників |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
Впровадження інформаційно-комунікаційних технологій з метою формування здоров’язбережувальної компетентності учасників освітнього процесу.pdf | 174.01 kB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.