Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: erpub.chnpu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/8389
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorДерев’янко, Світлана Петрівна-
dc.date.accessioned2022-12-16T13:13:06Z-
dc.date.available2022-12-16T13:13:06Z-
dc.date.issued2021-
dc.identifier.citationДерев’янко С. П. Роль сім’ї у формуванні емоційного інтелекту дітей дошкільного віку. Психолого-педагогічний супровід розвитку особистості дитини в умовах закладу дошкільної освіти і сім’ї: зб. наук. праць за матеріалами ІІІ Всеукр. наук. практ. конф. (Умань, 25 лист. 2021 р.). Умань, 2021. С. 35 – 38.en_US
dc.identifier.urierpub.chnpu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/8389-
dc.description.abstractПроблема формування емоційного інтелекту дитини-дошкільника наразі є актуальною та привертає увагу науковців у зв’язку з поширенням даних сучасних досліджень стосовно значущої ролі емоційної обізнаності та емоційної саморегуляції у становленні здорової гармонійної особистості. Саме у дитячому дошкільному віці, коли психіка є більш гнучкою і здатність до набування знань особливо виражена, формування емоційного інтелекту може відбуватися найбільш ефективно, але при умові наявності сприятливих для цього обставин, пов’язаних передусім з впливовими сімейними чинниками.en_US
dc.publisherУманьen_US
dc.subjectсім’яen_US
dc.subjectдіти дошкільного вікуen_US
dc.subjectемоційний інтелектen_US
dc.subjectпсихікаen_US
dc.subjectпсихологіяen_US
dc.titleРоль сім’ї у формуванні емоційного інтелекту дітей дошкільного вікуen_US
dc.typeArticleen_US
Розташовується у зібраннях:Авторські публікації дослідників



Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.