Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
erpub.chnpu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/8389
Назва: | Роль сім’ї у формуванні емоційного інтелекту дітей дошкільного віку |
Автори: | Дерев’янко, Світлана Петрівна |
Ключові слова: | сім’я діти дошкільного віку емоційний інтелект психіка психологія |
Дата публікації: | 2021 |
Видавництво: | Умань |
Бібліографічний опис: | Дерев’янко С. П. Роль сім’ї у формуванні емоційного інтелекту дітей дошкільного віку. Психолого-педагогічний супровід розвитку особистості дитини в умовах закладу дошкільної освіти і сім’ї: зб. наук. праць за матеріалами ІІІ Всеукр. наук. практ. конф. (Умань, 25 лист. 2021 р.). Умань, 2021. С. 35 – 38. |
Короткий огляд (реферат): | Проблема формування емоційного інтелекту дитини-дошкільника наразі є актуальною та привертає увагу науковців у зв’язку з поширенням даних сучасних досліджень стосовно значущої ролі емоційної обізнаності та емоційної саморегуляції у становленні здорової гармонійної особистості. Саме у дитячому дошкільному віці, коли психіка є більш гнучкою і здатність до набування знань особливо виражена, формування емоційного інтелекту може відбуватися найбільш ефективно, але при умові наявності сприятливих для цього обставин, пов’язаних передусім з впливовими сімейними чинниками. |
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | erpub.chnpu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/8389 |
Розташовується у зібраннях: | Авторські публікації дослідників |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
Роль сім’ї у формуванні емоційного інтелекту дітей дошкільного віку.pdf | 374.27 kB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.