Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: erpub.chnpu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/8558
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorЖара, Ганна Іванівна-
dc.date.accessioned2023-01-05T07:30:03Z-
dc.date.available2023-01-05T07:30:03Z-
dc.date.issued2020-
dc.identifier.citationЖáра Г. І. Сеен-практики у підготовці майбутніх учителів. Сучасні підходи та перспективи професійного розвитку фахівців соціономічних професій. Науковий вісник КВНЗ «Вінницька академія неперервної освіти»: зб. матер. Всеукр. наук.-практ. конф. з міжнародною участю (19 червня 2020 року) / за наук. ред. Т. Р. Браніцької. Вінниця : ФОП Рогальська І.О., 2020. Вип. № 2 (28). С. 289-291.en_US
dc.identifier.urierpub.chnpu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/8558-
dc.description.abstractАктуальність проблеми. Нові стандарти професійної підготовки вчителів, які запроваджуються в Україні, ставлять підвищені вимоги до розвитку їхньої емоційної сфери. Розвиток м’яких життєвих соціальних навичок (Soft Skills) як доповнення професійних навичок (Hard Skills) є пріоритетною задачею не тільки шкільної, але й професійної освіти. Мета: розкрити практичні інструменти соціально-емоційно-етичного навчання (СЕЕН) майбутніх учителів та продемонструвати їхні можливості у збереженні індивідуального здоров’я.en_US
dc.publisherНауковий вісник КВНЗ «Вінницька академія неперервної освіти»en_US
dc.subjectсеен-практикаen_US
dc.subjectSoft Skillsen_US
dc.subjectсоціальні навичкиen_US
dc.subjectпрофесійна освітаen_US
dc.subjectпрофесійна підготовкаen_US
dc.titleСеен-практики у підготовці майбутніх учителівen_US
dc.typeArticleen_US
Розташовується у зібраннях:Авторські публікації дослідників

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Сеен-практики у підготовці майбутніх учителів.pdf620.47 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.