Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
erpub.chnpu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/8558
Назва: | Сеен-практики у підготовці майбутніх учителів |
Автори: | Жара, Ганна Іванівна |
Ключові слова: | сеен-практика Soft Skills соціальні навички професійна освіта професійна підготовка |
Дата публікації: | 2020 |
Видавництво: | Науковий вісник КВНЗ «Вінницька академія неперервної освіти» |
Бібліографічний опис: | Жáра Г. І. Сеен-практики у підготовці майбутніх учителів. Сучасні підходи та перспективи професійного розвитку фахівців соціономічних професій. Науковий вісник КВНЗ «Вінницька академія неперервної освіти»: зб. матер. Всеукр. наук.-практ. конф. з міжнародною участю (19 червня 2020 року) / за наук. ред. Т. Р. Браніцької. Вінниця : ФОП Рогальська І.О., 2020. Вип. № 2 (28). С. 289-291. |
Короткий огляд (реферат): | Актуальність проблеми. Нові стандарти професійної підготовки вчителів, які запроваджуються в Україні, ставлять підвищені вимоги до розвитку їхньої емоційної сфери. Розвиток м’яких життєвих соціальних навичок (Soft Skills) як доповнення професійних навичок (Hard Skills) є пріоритетною задачею не тільки шкільної, але й професійної освіти. Мета: розкрити практичні інструменти соціально-емоційно-етичного навчання (СЕЕН) майбутніх учителів та продемонструвати їхні можливості у збереженні індивідуального здоров’я. |
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | erpub.chnpu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/8558 |
Розташовується у зібраннях: | Авторські публікації дослідників |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
Сеен-практики у підготовці майбутніх учителів.pdf | 620.47 kB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.