Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: erpub.chnpu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/8723
Назва: Засоби контролю та взаємоконтролю рівня сформованості компетентності майбутніх учителів у англійському монологічному мовленні
Автори: Стельмах, Діана Олександрівна
Ключові слова: контроль
взаємоконтроль
компетентність у монологічному мовленні
засоби контролю
тестові завдання
Дата публікації: 2019
Видавництво: Вісник КНЛУ
Бібліографічний опис: Стельмах Д. О. Засоби контролю та взаємоконтролю рівня сформованості компетентності майбутніх учителів у англійському монологічному мовленні. Вісник КНЛУ. Серія Педагогіка та психологія. 2019. Вип. 30. С. 146-152.
Серія/номер: Педагогіка та психологія;
Короткий огляд (реферат): У статті досліджуються й аналізуються засоби контролю та взаємоконтролю рівня сформованості у майбутніх учителів компетентності в англійському монологічному мовленні; пропонуються їх визначення та класифікація за каналом надходження інформації на зорові, слухові й змішані. Тестові завдання визначаються як пріоритетні засоби контролю різних типів монологічних висловлювань. Розробляються основні вимоги до тестових завдань з метою контролю та взаємоконтролю рівня сформованості у майбутніх учителів компетентності в монологічному мовленні; наводяться приклади тестових завдань з кожної групи засобів.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): erpub.chnpu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/8723
Розташовується у зібраннях:Авторські публікації дослідників

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Засоби контролю та взаємоконтролю.pdf1.4 MBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.