Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: erpub.chnpu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/8723
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorСтельмах, Діана Олександрівна-
dc.date.accessioned2023-02-20T07:55:47Z-
dc.date.available2023-02-20T07:55:47Z-
dc.date.issued2019-
dc.identifier.citationСтельмах Д. О. Засоби контролю та взаємоконтролю рівня сформованості компетентності майбутніх учителів у англійському монологічному мовленні. Вісник КНЛУ. Серія Педагогіка та психологія. 2019. Вип. 30. С. 146-152.en_US
dc.identifier.urierpub.chnpu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/8723-
dc.description.abstractУ статті досліджуються й аналізуються засоби контролю та взаємоконтролю рівня сформованості у майбутніх учителів компетентності в англійському монологічному мовленні; пропонуються їх визначення та класифікація за каналом надходження інформації на зорові, слухові й змішані. Тестові завдання визначаються як пріоритетні засоби контролю різних типів монологічних висловлювань. Розробляються основні вимоги до тестових завдань з метою контролю та взаємоконтролю рівня сформованості у майбутніх учителів компетентності в монологічному мовленні; наводяться приклади тестових завдань з кожної групи засобів.en_US
dc.publisherВісник КНЛУen_US
dc.relation.ispartofseriesПедагогіка та психологія;-
dc.subjectконтрольen_US
dc.subjectвзаємоконтрольen_US
dc.subjectкомпетентність у монологічному мовленніen_US
dc.subjectзасоби контролюen_US
dc.subjectтестові завданняen_US
dc.titleЗасоби контролю та взаємоконтролю рівня сформованості компетентності майбутніх учителів у англійському монологічному мовленніen_US
dc.typeArticleen_US
Розташовується у зібраннях:Авторські публікації дослідників

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Засоби контролю та взаємоконтролю.pdf1.4 MBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.