Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
erpub.chnpu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/8723| Назва: | Засоби контролю та взаємоконтролю рівня сформованості компетентності майбутніх учителів у англійському монологічному мовленні |
| Автори: | Стельмах, Діана Олександрівна |
| Ключові слова: | контроль взаємоконтроль компетентність у монологічному мовленні засоби контролю тестові завдання |
| Дата публікації: | 2019 |
| Видавництво: | Вісник КНЛУ |
| Бібліографічний опис: | Стельмах Д. О. Засоби контролю та взаємоконтролю рівня сформованості компетентності майбутніх учителів у англійському монологічному мовленні. Вісник КНЛУ. Серія Педагогіка та психологія. 2019. Вип. 30. С. 146-152. |
| Серія/номер: | Педагогіка та психологія; |
| Короткий огляд (реферат): | У статті досліджуються й аналізуються засоби контролю та взаємоконтролю рівня сформованості у майбутніх учителів компетентності в англійському монологічному мовленні; пропонуються їх визначення та класифікація за каналом надходження інформації на зорові, слухові й змішані. Тестові завдання визначаються як пріоритетні засоби контролю різних типів монологічних висловлювань. Розробляються основні вимоги до тестових завдань з метою контролю та взаємоконтролю рівня сформованості у майбутніх учителів компетентності в монологічному мовленні; наводяться приклади тестових завдань з кожної групи засобів. |
| URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | erpub.chnpu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/8723 |
| Розташовується у зібраннях: | Авторські публікації дослідників |
Файли цього матеріалу:
| Файл | Опис | Розмір | Формат | |
|---|---|---|---|---|
| Засоби контролю та взаємоконтролю.pdf | 1,4 MB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.