Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: erpub.chnpu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/8796
Назва: Вивчення педагогічного досвіду як фактор професійного становлення майбутнього вчителя математики
Автори: Музиченко, Світлана Василівна
Ключові слова: майбутній вчитель математики
професійна педагогічна діяльність
педагогічний досвід
вища педагогічна освіта
Дата публікації: 2018
Видавництво: Вінниця : ТОВ «Нілан-ЛТД»
Бібліографічний опис: Музиченко С. В. Вивчення педагогічного досвіду як фактор професійного становлення майбутнього вчителя математики. Проблеми та перспективи фахової підготовки вчителя математики : зб. наук. праць за матеріалами Міжнар. наук.-практ. конф., (30 травня – 1 червня 2018 р.) / М-во освіти і науки України, Вінницький державний педагогічний університет імені Михайла Коцюбинського [та ін.]. Вінниця : ТОВ «Нілан-ЛТД», 2018. С. 152 – 154.
Короткий огляд (реферат): У теорії виховання одним із найефективніших методів формування свідомості особистості є метод прикладу. Так само і у процесі навчання приклади або зразки є основою для набуття будь-яких знань чи вмінь. Тому обов’язковим компонентом професійної підготовки майбутнього вчителя має бути спостереження, вивчення та узагальнення прикладів продуктивної педагогічної діяльності. Не зважаючи на всю очевидність даної тези, у реальному навчальному процесі формуючий потенціал вивчення досвіду практикуючих учителів використовується недостатньо. Розглянемо докладніше, які можливості для вивчення педагогічного досвіду доступні для майбутніх учителів.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): erpub.chnpu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/8796
Розташовується у зібраннях:Авторські публікації дослідників



Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.