Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
erpub.chnpu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/8946
Назва: | Педагогічні умови розвитку творчої обдарованості у дітей молодшого шкільного віку |
Автори: | Тополь, Євгенія Віталіївна |
Ключові слова: | творча обдарованість молодший шкільний вік обдарованість початкова школа |
Дата публікації: | 2021 |
Видавництво: | Чернігів |
Бібліографічний опис: | Тополь Є. В. Педагогічні умови розвитку творчої обдарованості у дітей молодшого шкільного віку : кваліфікаційна магістр. р-та студентки ІI курсу, 23-А групи, спец. 013 «Початкова освіта» / наук. керівник: канд. пед. наук, доцент І.С. Турчина; Факультет дошкільної, початкової освіти і мистецтв, Кафедра дошкільної та початкової освіти. Чернігів, 2021. 81 с. |
Короткий огляд (реферат): | Зміни у сучасному суспільстві потребують кваліфікованих експертів, які можуть адаптуватися до них та висувати нові творчі пропозиції, ідеї, знайти рішення будь-якої ситуації або проблеми. Ці люди можуть стати рушійною силою майбутнього, його потенціалом. Важливу роль у цьому процесі відіграє своєчасне виявлення, розвиток та виховання обдарованих дітей, що є одним із пріоритетних завдань вчителів початкових класів. Мета дослідження – теоретично обґрунтувати й експериментально перевірити педагогічні умови та засоби їх реалізації у розвитку творчої обдарованості учнів молодшого шкільного віку. |
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | erpub.chnpu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/8946 |
Розташовується у зібраннях: | спец.: 013 "Початкова освіта" |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
Тополь. Педагогічні умови розвитку творчої обдарованості.pdf | 832.13 kB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.