Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: erpub.chnpu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/9028
Назва: Використання прийомів перевернутого навчання під час вивчення взаємного розміщення прямих і площин у просторі курсу стереометрії профільної школи
Автори: Шпіц, Світлана Анатоліївна
Ключові слова: профільна школа
математика
перевернуте навчання
стеріометрія
геометрія
Дата публікації: 2022
Видавництво: Чернігів
Бібліографічний опис: Шпіц С. А. Використання прийомів перевернутого навчання під час вивчення взаємного розміщення прямих і площин у просторі курсу стереометрії профільної школи: кваліфікаційна робота освітнього ступеня «магістр» студ. 2 курсу, групи 61, спец.: 014 Середня освіта (Математика) / наук. керівник: к.п.н., доцент Філон Л.Г. / Природничо-математичний факультет; Кафедра математики та економіки. Чернігів, 2022. 84 с.
Короткий огляд (реферат): «Перевернуте навчання» (англійською «flipped learning») набирає популярність останнім часом. Все більше вчителів шкіл по всьому світу цікавляться цією технологією і мають плани випробувати її. Так, за даними організації «Flipped Learning Global Initiative», засновником «перевернутого навчання» є Джонатан Бергманн, 16% вчителів в США вже використовують, 35% мають плани з навчання цією методикою і 45% директорів шкіл хотіли б, щоб вчителі володіли даною технологією. Геометрія, як навчальний предмет, відіграє велику роль у розвитку пізнавальної активності, логічного мислення і просторової уяви учня.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): erpub.chnpu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/9028
Розташовується у зібраннях:Магістерська р-та, спец.: 014 Середня освіта (Математика)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Шпiц.pdf2.88 MBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.