Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: erpub.chnpu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/9051
Назва: Роль інформаційно-комунікаційних технологій для формування мотивації до здорового способу життя молоді
Автори: Мехед, Ольга Борисівна
Мехед, Д. Б.
Ключові слова: мотивація
здоровий спосіб життя
інформаційно-комунікаційні технології
Дата публікації: 2023
Видавництво: Інтеграція українських наукових досліджень в міжнародний простір: регіональний аспект : Матеріали Всеукраїнської науково-практичної конференції з міжнародною участю, присвяченої 100-річчю Мелітопольського державного педагогічного університету імені Богдана Хмельницького
Бібліографічний опис: Мехед О. Б., Мехед Д. Б. Роль інформаційно-комунікаційних технологій для формування мотивації до здорового способу життя молоді. Інтеграція українських наукових досліджень в міжнародний простір: регіональний аспект : Матеріали Всеукраїнської науково-практичної конференції з міжнародною участю, присвяченої 100-річчю Мелітопольського державного педагогічного університету імені Богдана Хмельницького (м. Запоріжжя, 21 квітня 2023 р.). Запоріжжя-Мелітополь, МДПУ. 2023. С. 221-222.
Короткий огляд (реферат): Проведене дослідження особливостей формування мотивації до здорового способу життя дозволило визначити критерії й показники сформованості даного феномену: мотиваційно-ціннісний, когнітивно-усвідомлюваний і особистісний. Також виділено три рівні сформованості їх. В узагальненому вигляді це дозволяє обґрунтувати комплекс педагогічних умов, що забезпечують оптимальне функціонування розглянутого процесу, дають можливість визначити вихідні позиції, стан сформованості мотивації та розробити методику її формування в молоді. З правильним використанням ІКТ до санітарно-гігієнічних вимог до організації освітнього процесу з метою формування мотивації до здорового способу життя можна досягти наступним чином: створення сприятливого інформаційного середовища для здорового навчання, підвищення професійної майстерності педагогів, стимулювання активної пізнавальної діяльності молоді, що відображається на підвищеній ефективності освітнього процесу. Однак ця проблема потребує додаткових наукових досліджень щодо ефективності формування здоров’язбережувальної мотивації у дітей та підлітків різного віку з використанням ІКТ.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): erpub.chnpu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/9051
Розташовується у зібраннях:Авторські публікації дослідників



Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.