Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: erpub.chnpu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/9125
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorМихайленко, Оксана Володимирівна-
dc.contributor.authorГуляй, М. В.-
dc.date.accessioned2023-06-09T08:13:41Z-
dc.date.available2023-06-09T08:13:41Z-
dc.date.issued2023-
dc.identifier.citationМихайленко О. В., Гуляй М. В. Особливості розвитку дітей з інтелектуальними порушеннями в навчально-реабілітаційному центрі. Тринадцяті Сіверянські соціально-психологічні читання : Матеріали Міжнародної наукової онлайн-конференції (25 листопада 2022 року, м. Чернігів) / За наук. ред. Л. М. Завацької. Чернігів : НУЧК імені Т. Г. Шевченка, 2023. Т. 2. С. 112-116.en_US
dc.identifier.urierpub.chnpu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/9125-
dc.description.abstractВ умовах сьогодення однією з найактуальніших проблем психології та педагогіки є проблема психологічного розвитку дітей з інтелектуальними порушеннями. Діти з порушеним інтелектом від народження перебувають у стані інтелектуальної депривації, коли інформація ззовні сприймається перекручено, спотворено переробляється і викривлено засвоюється, а отже, спотворено актуалізується. Виражені порушення емоційновольової сфери, пізнавальної діяльності, недорозвинення психічних процесів перешкоджають повноцінній соціалізації таких дітей, установленню двостороннього контакту між дитиною та соціумом, що в свою чергу не може не позначитися на формуванні самосвідомості. Означена проблема є актуальною, оскільки знання своєрідності психічного розвитку дитини з інтелектуальними порушеннями допомагає кваліфіковано вирішувати питання навчання і виховання дітей, долати або компенсувати порушені психічні сфери.en_US
dc.publisherТринадцяті Сіверянські соціально-психологічні читання : Матеріали Міжнародної наукової онлайн-конференціїen_US
dc.subjectпсихологічний розвиток дітейen_US
dc.subjectдіти з порушеним інтелектомen_US
dc.subjectнавчально-реабілітаційні центриen_US
dc.titleОсобливості розвитку дітей з інтелектуальними порушеннями в навчально-реабілітаційному центріen_US
dc.typeArticleen_US
Розташовується у зібраннях:Авторські публікації дослідників



Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.