Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: erpub.chnpu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/9126
Назва: Адаптація дітей з порушеннями інтелекту до умов навчання в навчально-реабілітаційному центрі
Автори: Михайленко, Оксана Володимирівна
Шеремет, І. А.
Ключові слова: діти із порушеннями інтелекту
адаптація дітей
навчання в навчально-реабілітаційному центрі
Дата публікації: 2023
Видавництво: Тринадцяті Сіверянські соціально-психологічні читання : Матеріали Міжнародної наукової онлайн-конференції
Короткий огляд (реферат): Зміни в суспільному і соціально-економічному житті останнього десятиліття гостро ставлять завдання вдосконалення системи освіти, де основна увага повинна бути приділена пошуку шляхів і способів підвищення ефективності корекційної роботи, в тому числі й дітей з порушеннями інтелекту (Пантюк Т, 2009). Відомо, що початковий етап шкільного навчання дітей із порушеннями інтелекту пов'язаний з необхідністю врахування специфіки не тільки їх інтелектуальних можливостей, а й комплексу соціально-психологічних, біологічних, мотиваційноособистісних та інших факторів, які у вітчизняних дослідженнях більш широко розглядаються в контексті проблеми шкільної адаптації.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): erpub.chnpu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/9126
Розташовується у зібраннях:Авторські публікації дослідників



Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.