Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
erpub.chnpu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/9160
Назва: | Досвід реалізації психолого-педагогічного проєкту «3D-підтримка здобувачів освіти: Dопомога собі, Dопомога іншим, Dопомога довкіллю на демократичних засадах в умовах воєнного часу» |
Автори: | Турчина, Ірина Станіславівна Притулик, Наталія Валеріївна |
Ключові слова: | демократичні цінності стресостійкість подолання тривоги тривожність волонтерська діяльність зооволонтерство театралізована діяльність арттерапія умови війни |
Дата публікації: | 2023 |
Видавництво: | Перспективи та інновації науки |
Бібліографічний опис: | Турчина І. С. Притулик Н. В. Досвід реалізації психолого-педагогічного проєкту «3D-підтримка здобувачів освіти: Dопомога собі, Dопомога іншим, Dопомога довкіллю на демократичних засадах в умовах воєнного часу». Перспективи та інновації науки (Серія «Педагогіка», Серія «Психологія», Серія «Медицина») : журнал. 2023. № 10(28). С. 442-453. |
Короткий огляд (реферат): | У статті висвітлюється досвід реалізації проєкту психолого-педагогічної підтримки здобувачів освіти «3D-підтримка здобувачів освіти: Dопомога собі, Dопомога іншим, Dопомога довкіллю на демократичних засадах в умовах воєнного часу» на факультеті дошкільної, початкової освіти і мистецтв Національного університету «Чернігівський колегіум» імені Т.Г. Шевченка. Проєкт передбачав вирішення таких завдань: надання психолого-педагогічної підтримки здобувачам освіти з метою подолання наслідків травмівних подій; оволодіння студентами навичками саморегуляції, емоційної стійкості, техніками самодопомоги з метою поліпшення їх психоемоційного стану; їхню участь в організації та проведенні лялькових вистав для дітей дошкільного віку з метою культурного розвитку та психологічної підтримки; залучення здобувачів освіти до волонтерської діяльності у Ветеринарно-стерилізаційному центрі «Крок до тварин» м. Чернігова задля реалізації потреби бути корисними спільноті. Досвід реалізації комплексної психолого-педагогічної програми підтримки здобувачів освіти закладу вищої освіти підтвердив її ефективність і доцільність урахування в ній ряду психолого-педагогічних умов: 1. Забезпечення офлайн-формату відновлювальних зустрічей. 2. Альтернативні напрями залучення здобувачів освіти до відновлюваної діяльності (тренінгова психологічна частина проєкту, Журнал «Перспективи та інновації науки» (Серія «Педагогіка», Серія «Психологія», Серія «Медицина») № 10(28) 2023 443 суспільно корисна волонтерська діяльність, творчо-піклувальна педагогічна діяльність) та індивідуальний вибір характеру участі, залежно від емоційних потреб учасників. 3. Комплексне (на когнітивному, тілесному, емоційно-образному рівнях) використання науково обґрунтованих психологічних інструментів, що забезпечують досягнення цілей у певному порядку: від виявлення потреби в допомозі, переопрацювання травмівного досвіду, деструктивних почуттів до відновлення життєвих сенсів і активації внутрішніх ресурсів. |
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | erpub.chnpu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/9160 |
Розташовується у зібраннях: | Авторські публікації дослідників |
Файли цього матеріалу:
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.