Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: erpub.chnpu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/919
Назва: Методичні принципи навчання молодших школярів англомовних рецептивних видів мовленнєвої діяльності із соціокультурним компонентом
Автори: Максак, Інна Василівна
Ключові слова: мовленнєва діяльність
молодші школярі
англомовне читання
Дата публікації: 2015
Бібліографічний опис: Максак І. В. Методичні принципи навчання молодших школярів англомовних рецептивних видів мовленнєвої діяльності із соціокультурним компонентом. Актуальні питання сучасної педагогіки: матер. конф., м. Ужгород, 11-12 груд. 2015 р. Херсон : Гельветика, 2015. С. 57 – 59.
Короткий огляд (реферат): Ефективність процесу навчання молодших школярів англомовних рецептивних видів мовленнєвої діяльності із соціокультурним компонентом залежить від низки педагогічних умов
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): erpub.chnpu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/919
Розташовується у зібраннях:Авторські публікації дослідників



Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.