Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: erpub.chnpu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/9259
Назва: Показники забезпечення якості професійної підготовки майбутніх учителів початкової школи в умовах дистанційного навчання
Автори: Ілійчук, Любомира
Ключові слова: дистанційне навчання
професійна підготовка
майбутні учителі початкової школи
заклад вищої освіти
якість вищої освіти
Дата публікації: 2022
Видавництво: New Inception : науковий журнал
Бібліографічний опис: Ілійчук Л. Показники забезпечення якості професійної підготовки майбутніх учителів початкової школи в умовах дистанційного навчання. NEW INCEPTION : науковий журнал / Національний університет «Чернігівський колегіум» імені Т. Г. Шевченка ; голов. ред. С. І. Стрілець. Чернігів, 2022. № 3-4 (9-10). С. 57-67.
Короткий огляд (реферат): Мета статті – розкрити особливості професійної підготовки майбутніх учителів початкової школи в умовах дистанційного навчання, з’ясувати ставлення здобувачів вищої освіти до дистанційного навчання і рівень їх задоволеності якістю організації онлайн навчання у закладі вищої освіти, виявити переваги і недоліки навчання в онлайн режимі, розробити рекомендації щодо удосконалення системи дистанційного навчання, що є необхідною умовою забезпечення якості надання освітніх послуг у закладі вищої освіти.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): erpub.chnpu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/9259
Розташовується у зібраннях:New Inception : науковий журнал

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Показники забезпечення якості.pdf506.06 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.