Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
erpub.chnpu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/928
Повний запис метаданих
Поле DC | Значення | Мова |
---|---|---|
dc.contributor.author | Янченко, Тамара Василівна | - |
dc.date.accessioned | 2020-03-22T22:10:35Z | - |
dc.date.available | 2020-03-22T22:10:35Z | - |
dc.date.issued | 2016 | - |
dc.identifier.citation | Янченко Т. В. Оцінка феномена педології у сучасному науковому просторі. Вісник Чернігівського національного педагогічного університету. 2016. Випуск. 133. Серія : Педагогічні науки. С. 268–273. | - |
dc.identifier.uri | erpub.chnpu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/928 | - |
dc.description.abstract | У статті розглядаються різні точки зору стосовно сутності, змісту, науковопрактичного значення педології та наслідків її заборони, висловлені вітчизняними та зарубіжними науковцями. Охарактеризовано позитивні, нейтральні та негативні оцінки педології, що існують у сучасному науковому просторі. | en_US |
dc.language.iso | other | en_US |
dc.publisher | Вісник Чернігівського національного педагогічного університету. | en_US |
dc.subject | дитинство | en_US |
dc.subject | педологія | en_US |
dc.subject | освіта | en_US |
dc.subject | виховання | en_US |
dc.subject | наука | en_US |
dc.subject | дитина | en_US |
dc.title | Оцінка феномена педології у сучасному науковому просторі | en_US |
dc.title.alternative | The assessment of the phenomenon of pedology in the modern scientific space | en_US |
dc.type | Article | en_US |
Розташовується у зібраннях: | Авторські публікації дослідників |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
Оцінка феномена педології у сучасному науковому просторі.pdf | 469.67 kB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.