Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
erpub.chnpu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/928
Назва: | Оцінка феномена педології у сучасному науковому просторі |
Інші назви: | The assessment of the phenomenon of pedology in the modern scientific space |
Автори: | Янченко, Тамара Василівна |
Ключові слова: | дитинство педологія освіта виховання наука дитина |
Дата публікації: | 2016 |
Видавництво: | Вісник Чернігівського національного педагогічного університету. |
Бібліографічний опис: | Янченко Т. В. Оцінка феномена педології у сучасному науковому просторі. Вісник Чернігівського національного педагогічного університету. 2016. Випуск. 133. Серія : Педагогічні науки. С. 268–273. |
Короткий огляд (реферат): | У статті розглядаються різні точки зору стосовно сутності, змісту, науковопрактичного значення педології та наслідків її заборони, висловлені вітчизняними та зарубіжними науковцями. Охарактеризовано позитивні, нейтральні та негативні оцінки педології, що існують у сучасному науковому просторі. |
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | erpub.chnpu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/928 |
Розташовується у зібраннях: | Авторські публікації дослідників |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
Оцінка феномена педології у сучасному науковому просторі.pdf | 469.67 kB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.