Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: erpub.chnpu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/9317
Назва: Аксіологія та акмеологія індивідуального здоров’язбереження сучасного вчителя у системі неперервної педагогічної освіти
Автори: Жара, Ганна Іванівна
Ключові слова: вчитель
здоров’я
компетентність індивідуального здоров Збереження
аксіологічний підхід
акмеологічний підхід
неперервна педагогічна освіта
Дата публікації: 2019
Видавництво: Науковий часопис НПУ імені М. П. Драгоманова
Бібліографічний опис: Жара Г. І. Аксіологія та акмеологія індивідуального здоров’язбереження сучасного вчителя у системі неперервної педагогічної освіти. Науковий часопис НПУ імені М. П. Драгоманова. 2019. Вип. 30. С. 58-68.
Короткий огляд (реферат): У статті обґрунтовано теоретичні основи Формування компетентності індивідхшьного здоров Збереження сучасного вчителя з позицій аксіологічного та акмеологічного підходів. Оскільки здоров’я людини є найвищою й абсолютною суспільною цінністю. система підготовки учителів потребує нового переосмислення з погляду подвійної орієнтації до ціннісних аспектів збереження і зміцнення здоров’я. Передусім є необхідність сформувати ціннісне ставлення майбутнього педагога до його власного здоров’я, а після нього переорієнтовувати його педагогічні дії на збереження здоров’я учнів. Планування індивідуального валеогенезу здійснюється шляхом набуття ціннісного досвіду індивідуального здоров’язбереження вчителя у процесі професійної підготовки та розвитку компетентності індивідуального здоров’збереження через апробацію цього досвіду у професійній і повсякденній діяльності.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): erpub.chnpu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/9317
Розташовується у зібраннях:Авторські публікації дослідників



Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.